torsdag den 23. juli 2015

On visit


Efter min uge i Tyrkiet havde jeg lige tre dage inden jeg var på flyet igen. Sammen med mine forældre og min bror tog jeg til Spanien for at besøge min farmor i den mikroskopiske lille bondeby, Laguna Dalga, hvor hun har et hus. Her bor en af min fars brødre også. Det var 7 år siden jeg sidst havde været her, hvilket var sindsygt underligt, for der var meget lavet om, og derfor stemte alting ikke overens med mine barndomsminder. Men det var lige så hyggeligt som jeg huskede, trods det VIRKELIG er en øde lille landsby. 
Efter en uge i Laguna Dalga tog vi til Nordspanien, hvor vi har en lille lejlighed i byen Gijón. Her bor de fire andre af min fars brødre samt min faster. Her var vi endnu en uge, hvor vi var på markeder, i biografen, shoppede i storcentre og var endda i drive-in bio!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar