fredag den 8. august 2014

150614



Et tillykke til min søde lille engel, som i dag ville have fyldt 18 år. Håber du bliver fejret oppe over skyerne mus

For knap to måneder siden sagde min lille skat farvel, og mit savn bliver kun større for hver dag der går. Jeg ville ønske, at du vidste, hvor meget jeg mangler dig. Du satte så tit et smil på mine læber. Du spredte så meget glæde. Det håber jeg så inderligt, at du vidste. Der er så mange ting, der får mindet om dig frem i mig. Jeg nåede ikke en gang at kende dig i et helt år, og jeg troede jeg havde så mange fede oplevelser i vente sammen med dig. Det gør så ondt at du ikke kommer tilbage. Jeg håber, at du fandt hvad du søgte. Jeg håber, at du har det godt, hvor du er nu. Lille, du er stadig i live i mine tanker. Lige så varm som solens stråler, enestående og fulgt af den glæde du har givet mig. Når jeg græder, husker jeg på de herligste minder om dig. Minder, som er lige så evige som min kærlighed til dig. Jeg er så taknemmelig for at have haft dig i mit liv, selvom det var alt for kort tid

Elsker dig for evigt baby - du er savnet hver dag




Ingen kommentarer:

Send en kommentar