lørdag den 1. februar 2014

Januarfund






Allerede den 3. januar var jeg på rov i Silkeborgs stræder efter tøjet med gule mærker på sig. Jeg skulle allerede starte i skole d. 2. (seriøst, helt ærligt) men blev tilbudt en genforening i Silkeborg med mine 7 rumboer i stedet. Så jeg valgte at skippe skole (det var en svær beslutning) og fik shoppet  lidt af overstående og spist på Jensens Bøfhus (som jeg selvfølgelig blærede mig med til mine hårdtarbejdende klassekammerater hjemme i Varde via snapchat og instagram)

Helt oprigtigt må jeg indrømme, at jeg er super nærig. Sådan VIRKELIG nærig. Jeg bliver så glad når jeg finder gule tilbudsmærker på tøj, da der virkelig ikke er noget bedre end at give en mindre sum penge for samme kvalitet. DERFOR er januarmåneden og dets medhørende sværm af tilbudsgoder en af mine ynglings.

Mine bedste udsalgsfund er, som ses på overstående, en buksedragt fra pieces, en sort striktop med dyb ryg (er kæmpe fan) fra vero moda og en super lækker adidas parfume med en frisk og sporty duft.

Buksedragt: Førpris: 350 kr - Udsalgspris: 150 kr
Striktop: Førpris: 150 kr - Udsalgspris: 25 kr
Adidas parfume, Vitality: Førpris: 64 kr - Udsalgspris: 10 kr

Sparet i alt: 379 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar