fredag den 17. januar 2014

Long time no see


Ups. Pis. Fuck. Hov. Så gik der lige endnu et par måneder. Jeg er så dårlig. Jeg ved det. Jeg skal prøve at tage mig sammen.
Lige for tiden laver jeg ikke andet end at gå i skole, arbejde, træne og lave lektier, som for det meste tage hele min dag. Så når jeg endelig har et lille pusterum, udnytter jeg det på enten at  være sammen med min familie eller venner, eller bare på at sove fordi jeg er så træt hele tiden. (Ofte er det den sidste mulighed jeg bruger. Hovsa) Derfor har jeg været så ubeskrivelig ringe til at holde bloggen. Øv
Jeg havde en travl(!!!) men god jul. Der blev spist lækker mad og hygget med familien. Billedet ovenover er fra julen 2012 hvor mig og 2 af mine smækre rummer fik en impulsiv idé til at lave konfekt i en af weekenderne. (Og vi spiste det hele igen, så klamme var vi. AD AD  AD)
Ses snart igen! Hilsen mig der tager mig sammen nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar