mandag den 12. august 2013

A year ago




For lige præcis et år siden i dag, stod jeg på et fremmed værelse med mine pakkede ting og mine forventninger til de næste 10 måneder, med fremmede mennesker, på en fremmed skole. Jeg var herre spændt. Og hunderæd. I går stod nye elever klar til at begynde et forhåbentlig ligeså ubeskrivelig år, som det, jeg har fået. Skolen er officielt ikke længere vores. Mit værelse er ikke længere mit. Og min seng er heller ikke længere min. Jeg er så skide misundelig. Det er utrolig hårdt at tænke på. Og desværre påvirker det mig helt vildt i forhold til at skulle starte på gym om to dage. Jeg gider ikke. Det bliver sikkert fedt, ingen tvivl om det. Men jeg vil tilbage til Vesterlund. Og jeg vil have mine 12/13-kammerater med mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar